EL | EN
Σύντομο βιογραφικό
Διδασκαλία μαθημάτων
Έχει διδάξει διάφορα μαθήματα στο Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας, Αρχειονομίας & Συστημάτων Πληροφόρησης και έχει επιβλέψει πτυχιακές και μεταπτυχιακές εργασίες.
Προπτυχιακό επίπεδο: “Πηγές πληροφόρησης: Κοινωνικές & Ανθρωπιστικές Επιστήμες”, “Πηγές πληροφόρησης: Θετικές & Εφαρμοσμένες Επιστήμες”, “Ιστορία και είδη βιβλιοθηκών”, “Ιστορία βιβλίου και συντήρηση”, “Πολιτική της πληροφορίας”, “Πληροφοριακή παιδεία”, “Επιστημονική επικοινωνία και δημοσίευση”, “Καταλογογράφηση”, “Θεματική ευρετηρίαση”, “Προηγμένα θέματα περιγραφής πόρων”.
Μεταπτυχιακό επίπεδο: “Οργάνωση κα διαχείριση ψηφιακών συλλογών και δεδομένων”, “Συμπεριφορά αναζήτησης πληροφοριών στο ψηφιακό περιβάλλον”.
Ενδεικτικές δημοσιεύσεις
Τόγια, Α., & Μάλλιαρη, Α. (υπό δημοσίευση). “Αρχειακός γραμματισμός στην ψηφιακή εποχή”. Στο: Ψηφιοποιημένα και πρωτογενώς ψηφιακά αρχεία: πολιτικές, μεθοδολογίες, εφαρμογές και προβληματισμοί. Αθήνα: Αρχείων Τάξις.
Togia, A., Koseoglou, E., Zapounidou, S., & Tsigilis, N. (2018). “Open access infrastructure in Greece: current status, challenges and perspectives”. ElPub2018: Connecting knowledge to commons: From projects to sustainable infrastructure, June 2018, Toronto, Canada. HAL Id : hal-01816716v3.
Togia, A., Koseoglou, E., & Zapounidou, S. (2017). “Alternative metrics for the evaluation of scholarly activity: An analysis of articles authored by Greek researchers”. In: Leslie, C., & Loizides, F. (Eds). Expanding perspectives on Open Science: Communities, cultures and diversities in concepts and practices: Proceedings of the 21st International Conference on Electronic Publishing (ElPub2017). Amsterdam: IOS Press: 138-152. DOI 10.3233/978-1-61499-769-6-138.
Togia, A., & Malliari, A. (2017). “Research methods in Library and Information Science”. In: Oflazoğlu, S. (Ed). Qualitative versus Quantitative Research. Rijeka, Croatia: InTech.
Τόγια, Α. κ.ά. (2016). Ηλεκτρονικό Ευρετήριο Ελληνικών Επιστημονικών Περιοδικών Εκδόσεων: Ένα εργαλείο εντοπισμού ελληνικής βιβλιογραφίας. HealJournal 2(1): 47-64.
Bougatzeli, E., Togia, A., & Papadimitriou, E. (2015). Developing an information literacy course for teacher education students in Greece. The International Journal of Literacies 21(2): 17-26.
Κορομπίλη, Σ., Τόγια, Α., 2015. Πληροφοριακός γραμματισμός: εκπαίδευση χρηστών βιβλιοθηκών για επιβίωση στην κοινωνία των πληροφοριών. [ηλεκτρ. βιβλ.] Αθήνα: Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών. Διαθέσιμο στο: http://hdl.handle.net/11419/2701
Μάλλιαρη, A., Κορομπίλη, Σ., & Τόγια, A. (2014). Πληροφοριακός γραμματισμός και δευτεροβάθμια εκπαίδευση: έρευνα για το επίπεδο δεξιοτήτων μαθητών Λυκείου. Τετράδια Ανάλυσης Δεδομένων 16: 72-81.
Togia, A., & Korobili, S. (2014). Attitudes towards open access: a meta-synthesis of the empirical literature. Information Services and Use 34(3/4): 221-231.
Togia, A., & Korobili, S. (2014). Information seeking behavior of LIS students: the case of Greece. BOBCATSSS 2014, Barcelona, Spain: 245-252. http://proceedings.bobcatsss2014.hb.se/article/view/368/477
Togia, A., Korobili, S., Malliari, A., & Nitsos I. (2015). Teachers’ views of information literacy practices in secondary education: a qualitative study in the Greek educational setting. Journal of Librarianship and Information Science 47(3): 226-241. DOI: 10.1177/0961000614532485
Togia, A., Korobili, S., Malliari, A., & Nitsos, I. (2014). The development of an online information literacy tutorial for Greek high-school students. The International Journal of Literacies 20(2): 63-78. http://ijlll.cgpublisher.com/product/pub.254/prod.59
Togia, A. (2013). The status of Cognitive Psychology journals: an impact factor approach. Behavioral & Social Sciences Librarian 32 (2): 86-102.
Togia, Α., Korobili, S., & Malliari, A. (2012). Motivation to learn and learning strategies: IT courses in a library and information science department. Library Review 61 (1): 41-56. DOI: 10.1108/00242531211207415
Togia, A. et al. (2011). Psychometric properties of the Computer and Web Attitude Scale (CWAS): an application to Greek library students. In Katsirikou, A. & Skiadas, C. (eds). New trends in qualitative and quantitative methods in libraries: proceedings of the International Conference on QQML2010. Singapore: World Scientific Publishing : 261-270.
Μάλλιαρη, Α., Κορομπίλη, Σ., & Τόγια, Α. (2010). Η στάση των φοιτητών Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης απέναντι στο Διαδίκτυο και τον παγκόσμιο ιστό. Τετράδια Ανάλυσης Δεδομένων 11: 90-102.
Korobili, S., Togia, A., & Malliari, A. (2010). Computer anxiety and attitudes among undergraduate students in Greece. Computers in Human Behavior, 26: 399-405. DOI: 10.1016/j.chb.2009.11.011
Togia, A. (2005). Measurement of burnout and the influence of background characteristics in Greek academic librarians. Library Management, 26: 130-138. DOI: 10.1108/01435120510580870
Togia A., Koustelios, A., & Tsigilis, N. (2004). Job satisfaction among Greek academic librarians. Library & Information Science Research, 26: 373-383. DOI: 10.1016/j.lisr.2004.01.004.
Tsigilis, N., Koustelios, A., & Togia, A. (2004). Multivariate relationship between job satisfaction and burnout and their discriminant validity. Journal of Managerial Psychology, 19: 666-675. DOI: 10.1108/02683940410559365
Ερευνητικά ενδιαφέροντα
Πληροφοριακές ανάγκες
Πληροφοριακός γραμματισμός
Επιστημονική επικοινωνία